5050241505 |
Matemàtiques a infantil i primària |
2018-2019 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
27/9/2018 - 14/5/2019 (30 hores) de 12:30h a 14:00h |
|
ESC Doctor Sobrequés |
|
pl. de les Nacions, 8 (Bescanó)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Gironès
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Pretenem analitzar el treball de matemàtiques alhora que consensuem una línia d'escola.
|
| |
Objectius |
Coordinar-nos per unificar el treball de matemàtiques en una línia concreta.
Treballar les matemàtiques partint de la manipulació.
Fer un treball matemàtic més competencial.
|
| |
Continguts |
Com treballar la numeració i càlcul a infantil i primària.
Treball de resolució de problemes.
Avaluació de les matemàtiques.
Recursos del treball de matemàtiques dins l'aula.
Assessorament i modelatge al professorat dins l'aula.
|
| |
Formador/a |
Figueras, Elvira
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
-Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa
-Disseny i aplicació d'una pràctica d'aula.
|
| |
Requisits de certificació |
-Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
-Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
|
| |
E-mail |
crp-girones@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
27/09/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 2 |
dijous |
11/10/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 3 |
dijous |
25/10/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 4 |
dijous |
15/11/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 5 |
divendres |
13/12/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 6 |
dijous |
17/01/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 7 |
dijous |
31/01/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 8 |
dijous |
14/02/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 9 |
dijous |
25/04/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 10 |
dimarts |
14/05/2019 |
1230 |
1400 |
|
| |